Ștefana Giurgiu, PR Manager al Festivalului Untold, a declarat, vineri, corespondentului MEDIAFAX că cele 10.000 de abonamente, la prețul promoțional de 222 de lei fiecare, au fost vândute în două tranșe, iar timpul în care s-au epuizat – „puțin peste o jumătate de oră” – a fost „un succes nesperat”.
„Am pus, vineri, în vânzare, pe un site specializat, primele 5.000 de abonamente la Untold 2016, la prețul promoțional de 222 de lei, iar acestea s-au epuizat în sub patru minute, ceea ce ce este un succes nesperat. După un sfert de oră de la vânzarea primelor 5.000 de abonamente am pus în vânzare, la același preț, alte 5.000 de abonamente, care s-au epuizat în 30 de minute”, a spus Giurgiu.
Organizatorii Untold așteaptă la ediția de anul viitor peste 300.000 de persoane, față de aproximativ 240.000 de persoane câte au participat la prima ediție, în 2015.
Prima ediție a Festivalului Untold s-a desfășurat în perioada 30 iulie – 2 august 2015, fiind evenimentul major din cadrul proiectului Cluj-Napoca 2015 – Capitala Europeană a Tineretului.